• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

מתנה מקורית, טעימה ומפתיעה לעבודה

עבודה חדשה היא התחלה מרגשת ומפחידה כאחת. מצד אחד, אנחנו רוצים להצטיין ולהיות הטובים ביותר בעיני הבוסים. מצד שני, אנחנו יכולים גם להיכשל או להתגלות כלא מתאימים. עבודה חדשה משמעותה כי הכל אפשרי. באמצעות עבודה חדשה יכול האדם להעצים את חייו ולהתפתח כלכלית ומקצועית ובאמצעותה יכול הוא לשמור על מקומו הבטוח והנוח מבחינות רבות. אין ספק כי מקום העבודה הינו בעל תפקיד משמעותי ביותר בחיי כולנו.

קבלה לעבודה חדשה

כדי לסמל את ההתחלה החדשה ולברך את יקירינו עליה – אין דרך טובה יותר מאשר הענקת מתנה. כאשר מדובר בקבלה לעבודה מיוחדת אשר זמן ההמתנה אליה היה ארוך, הדבר אפילו מצריך חגיגה או ציון המאורע. במחקר של עשרות מתנות המוענקות לרגל עבודה חדשה נדמה כי יש העדפה ההולכת ומתפתחת בקרב רבים: מגשי הפירות העשירים של פרי מתוק. פרי מתוק מלקטת, מעצבת ומגישה במיוחד עבורכם את הפירות האקזוטיים, המפתים והמענגים ביותר.

התשובה המוחצת

מתנת יין לעבודה החדשה הינה מתנה מתבקשת ואפילו יותר מכך – הינה מתנה צפויה. גם השוקולד כבר נחל הצלחות רבות טרם הפך להיות מתנה בנאלית. נכון להיום מחפשים רבים אחר המתנה האולטימטיבית כאשר זו יכולה להיות כל דבר שעוד לא נראה בעבר. בפרי מתוק מצאו את הנוסחה המושלמת למתנת העבודה החדשה הטובה ביותר: מגש פירות אקזוטיים מלא בכל טוב. מגשי הפירות של פרי מתוק הינם התשובה המוחצת לכל חשש מפני כישלון או לפחד מהלא ידוע.

להפוך את העבודה החדשה למלאת עניין ואתגר

המתיקות הייחודית, המרקם העשיר והצבעים המיוחדים של הפירות האקזוטיים הופכים כל עבודה חדשה למלאה בעניין ואתגר. יש האומרים כי מגש הפירות המגיע ישירות למקום העבודה החדש, יש בו כדי לשבור את הקרח ולהתחיל את היחסים עם העובדים החדשים באופן נעים לכולם ומבלי להיתקע במתח של ההתחלה. הפירות האקזוטיים מוגשים לכל העובדים, מה שכבר הופך את העובד החדש לבעל תפקיד של “מעניק” ולא רק של “לומד”.

מגש פירות בהתאמה אישית

את מגשי הפירות העשירים של פרי מתוק תוכלו לבחור באופן פרטי ולהתאימם בדיוק לאופיו של מקבל המגש. בפרי מתוק תמצאו כמה גרסאות שונות של מגשי פירות מפתים, מענגים וייחודיים – בהם פירות שלוקטו במיוחד עבורכם ונחתכו בצורה מיוחדת. ביניהם משולשי אבטיח ופרוסות מלון, ליצ’י ופסיפלורה, תותי שדה וקיווי, אננס, מנגו ועוד מגוון עצום של פירות ייחודיים מכל הסוגים. הפנים החדשות בעבודה יתחילו לחייך והמשרד יהיה מקום שנעים ובטוח להגיע אליו בבוקר – וזוהי רק ההתחלה.