• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

מתכונים מעניינים עם פירות אקזוטיים

מתכונים המכילים פירות הם שונים ומגוונים ולוקחים חלק בכל סוג של מנה או ארוחה. אפשר לבשל פירות שונים גם עם מנות בשריות, גם עם תוספות המכילות פחמימה אך כמובן שהפירות בכלל והפירות האקזוטיים בפרט יהיו הכי מתאימים במתכוני קינוחים או מנות אחרונות ייחודיות ומעניינות. ישנם אינספור מתכונים עם פירות או פירות אקזוטיים ותמיד נעים וטעים לסיים את הארוחה עם קינוח המבוסס על פרי ויש בו כדי לרענן את הפה ואת מערכת העיכול לאחר ארוחה כבדה.

אילו מתכונים מתאימים לפירות אקזוטיים?

המתכון המוכר והנפוץ ביותר של פירות אקזוטיים הוא בסלט פירות עשיר ומרענן. כל סוג של פרי יכול להיכנס אל הסלט ומתקבלת מנה צבעונית ומרשימה שלא לקוח הרבה זמן להכין אותה. סוג נוסף של מתכונים הוא עוגות שונות המכילות פירות רגילים ואקזוטיים בתוך הבלילה או בעיטור בחלק העליון של העוגה. הפירות המתאימים ביותר לעוגה כזאת הם אננס, דובדבנים או תותים. גם פירות אקזוטיים וייחודיים יתאימו וגם יוסיפו לצבעוניות של העוגה – מנגו, פפאיה ואפילו קרמבולה.

ישנם פירות אקזוטיים כמו פיטאיה, למשל, שהצורה והצבע הייחודיים שלה מתאימים במיוחד למתכונים שבהם המראה חשוב או לסידור פירות שאמור להיראות מפואר או יוקרתי. כאשר פרי אחד עגול, אחד בצורת אליפסה ואחד בצורת כוכב – אין ספק שכל מתכון שיוכל מהפירות האלה יהיה חגיגה לחך ולעיניים. שילוב של פירות רגילים עם פירות אקזוטיים הוא שילוב מנצח של ערבוב טעמים ומרקמים ואין אדם שלא יוכל לעמוד בפיתוי של מתכון המכיל סוגים כאלה של פירות.

מתכונים נפוצים נוספים עם פירות אקזוטיים

מכיוון שחלק מהפירות האקזוטיים הם מתוקים וחלקם חמוצים הרי שהם יכולים להתאים למגוון של מנות. מאכלי עדות רבים כוללים חתיכות קטנות של פירות בתוך תבשילי אורז, פסטה או קוסקוס והמתיקות או החמיצות הן התכונות המאפיינות את המנה כולה. צריך להקפיד על זמני בישול המתאימים למרקמים המיוחדים של הפירות האקזוטיים על מנת שלא להגיע למצב שהפרי אינו מבושל עד הסוף ועלול להישאר קשה בסוף הבישול.

נכתב בשיתוף פעולה עם אתר המתכונים המוביל – “מתכונים ב-10 דקות