• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

מגשי אירוח עם מגוון רחב של פתרונות לאירועים עסקיים ופרטיים

בשנים האחרונות אנשים רבים שמארגנים אירועים שונים פונים לספקי שירות המציעים מגשי אירוח לאירועים ומעדיפים את האפשרות הזאת על פני הזמנה של שירותי הסעדה או קייטרינג. מגשי האירוח כיום מגוונים מאד וישנם סוגים שונים של מאכלים שמתאים מאד להזמין במגשי אירוח אלה.

בנוסף, מכיוון שישנם כאמור סוגים רבים – ניתן בקלות למצוא בדיוק את סוג הכיבוד שיתאים לכל סגנון אירוע, לכל אופי של מוזמנים ולכל טעם אישי באוכל. ברוב המקרים מציעים מגשי האירוח מנות קטנות של מזונות שניתן לאכול בעמידה או תוך כדי ניהול שיחה עם מוזמנים אחרים.

מגשי פירות לאירועים

טרנד נוסף הקשור בתחום של מגשי מזון לאירועים ואירוח הוא מגשי פירות מעוצבים, בהם יש פירות רבים וצבעוניים החתוכים ומונחים על המגש או הצלחת בצורה מעוצבת ומושכת. בדרך כלל נבחרים למגשים אלה פירות שיכולים להחזיק מעמד כמה שעות ומומלץ לבקש תוספת של פירות יבשים או פרלינים משוקולד.

מגשי הפירות מגיעים בדרך כלל עטופים בצורה דקורטיבית ויפה והם מהווים תוספת מרעננת ובריאה של מנות נוספות לטובת האורחים, בעיקר אלה למשל אשר יעדיפו להתכבד מהפירות ולא מקינוחים אחרים (כמו עוגות, למשל).

כאמור, ישנם סוגים רבים של מגשי אירוח שניתן לבחור מתוכם את הסוג שיתאים בדיוק לדרישות ולאופי האירוע. ניתן לבחור בין כריכים קטנים למנות של מזטים (כמו למשל טוסטים או טורטיות) וכמובן שאפשר להחליט על המילויים או הממרחים שיהיו בתוך הכריכים.

למגש כזה יתלווה מגש של ירקות טריים חתוכים לנוחיות האכילה בצירוף קעריות קטנות עבור רטבים בטעמים שונים. ניתן לבחור דווקא מגשי אירוח הכוללים מאפים מלוחים או מתוקים וישנם גם לא מעט סוגים של מגשים המכילים מנות גדולות יותר – צלוחיות קטנות של מנה בשרית ו/או תוספת.

בדרך כלל כאשר מחליטים להזמין מגשי אירוח לאירועים הכוונה היא שאנשים יוכלו לאכול כאמור בעמידה ותוך כדי שיחה או פעילות אחרת ולכן המזון שמוגש במגשי אירוח אלה ברוב המקרים לא מחייב ישיבה ליד שולחן והצטיידות בכלי אוכל. מספיק יהיה להצטייד במפית ואלה תהיינה מונחות בצורה נוחה ונגישה.

להזמנת מגשי האירוח יש כמה מטרות – באחת, אספקת כיבוד ומזון באירוע עבור המוזמנים, אך בו זמנית לא להעמיס עליהם או לא לאפשר לארוחה ולזמן האכילה לגזול זמן רב מדי באירוע. כך ניתן להעביר הרצאות או אפילו להשתתף בפעילויות תוך כדי האכילה. מגשי פירות מתאימים במיוחד כאשר ניתן לאחוז בצד של הפרי שעודנה מחוברת בו הקליפה וכך גם לא מתלכלכים וניתן להמשיך בפעולות שבוצעו קודם לאכילה.

מגשי אירוח מתאימים לכל סוגי האירועים אירועים או כנסים עסקיים ומסחריים כמו גם אירועים משפחתיים כמו בריתות, בר או בת מצווה וכמובן ימי הולדת. מכיוון שכיום מגשי אירוח אלה זמינים ונגישים, הם מגיעים במגוון רחב ויהיו טעימים מאד עבור על האוחים והמוזמנים.

במקרים מסוימים העלות של הזמנת המגשים תהיה זולה יותר מעלות של הזמנת המזון לאירוע בצורה אחרת וכאשר איכות המזון לא פחותה – הרי שמדובר באפשרות נוחה, כדאית ומשתלמת מאד. בתקופה שבה מארגני האירועים מעוניינים במקוריות וייחודיות – מגשי אירוח הם התשובה המתאימה.