• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

מגשי אירוח חלבי עם מגשי פירות מעוצבים

אם אתם עומדים לארח חברים או קרובי משפחה, אם אתם עומדים לקיים אירוע חברה או כנס מקצועי, מפגש חברים לכיתה, מסיבת עובדים או כל אירוע אחר, לכיבוד שיוגש במהלך האירוע יש משקל רב בהצלחתו. לבחירת הכיבוד משמעות לא מבוטלת גם ביצירת האווירה וגם ברושם שיקבלו האורחים המוזמנים. על מנת שהתפריט שנבחר ללוות את האירוע יתאים לכל המשתתפים, מומלץ להתמקד באפשרויות הכשרות או לבחור באירוח חלבי שימנע אי נעימויות מול ציבור השומר על הכשרות.

מכיוון שהתוצר הזמין ביותר בישראל לאורך כל השנה הם פירות וירקות, שילוב בין מנות חלביות לירקות ופירות שיוגשו בצורה אסטטית ומעוררת תיאבון, הוא השילוב הנכון ביותר למרבית מקרי אירוח. אם נסכם את הנאמר בפסקה הנ”ל, הגשת מגשי אירוח חלביים לצד מגשי פירות מעוצבים יספקו לאורחים את הנשנוש האולטימטיבי שיצליח לגרום להפקת ההנאה מהאירוע ויעורר הערכה כלפי המתכננים אותו.

הגשה מעוצבת ומוצרים טריים ביותר

למגשים החלביים יש לא מעט יתרונות. מלבד היותם כשרים, ניתן לשב בהם תוצרת מקומית ומוצרים חלביים משובחים מהמחלבות הוותיקות והאיכותיות שפועלות בישראל. מבחר גבינות, מטעמים חלביים כמו קישים ופשטידות, פסטות ומאפים טריים, יהפכו את מגש  האירוח למרשים ומיוחד במינו. מה הדבר המתאים ביותר להגשה לצד מבחר גבינות איכותיות? פירות כמובן. כאן נכנסת לתמונה אומנות ההגשה שמי ששולט בה יכול להפוך מגש פשוט עם פירות ליצירת אומנות אמיתית. שירותי קייטרינג המספקים אוכל מוכן לאירוח יאפשרו לכם לבחור את מבחר הפירות שיסודרו על המגשים והאורחים שלכם ייהנו מפירות עונתיים הכי טריים ויפים. כך גם לגבי בחירת הגבינות והמוצרים החלבים שירכיבו את המגש החלבי, תוכלו להרכיב את המגש על פי טעמכם או לפי הסגנון של האירוע שאתם מפיקים.

מגשי הפירות מגיעים בדרך כלל עטופים בצורה דקורטיבית ויפה והם מהווים תוספת מרעננת ובריאה של מנות נוספות לטובת האורחים, בעיקר אלה למשל אשר יעדיפו להתכבד מהפירות ולא מקינוחים אחרים (כמו עוגות, למשל).

חוסך זמן והרבה טרחה מיותרת ודואג לאורחים בעלי צרכים מיוחדים

מדובר על השירות אשר חוסך המון זמן וטרחה רבה בבחירת התפריט לאירוע. בנוסף, לא תצטרכו לשבור את הראש לגבי סידורי שולחנות ההגשה, כי מגשי האירוח החלבי ומגשי הפירות המעוצבים יגיעו כשהם מסודרים ויוצרים אפקט שעושה חשק לעצור את הנשימה ולהתפעל. המגוון והאיכות של המוצרים שירכיבו את המגשים הללו לא יותירו לכם מקום לדאגה ויסבו עונג רב לאורחים שלכם, שיוכלו לנשנש במהלך האירוע אוכל איכותי ופשוט מצד אחד אשר יוגש בצורה הכי ייצוגית ומרשימה.

מצד שני, זהו השירות האולטימטיבי עבור כל מי שמתכנן אירוע שבו יתארחו הרבה אנשים וחשוב לו להגיש מטעמים משובחים שיוצגו בצורה שתעורר עניין וחשק להושיט את היד כדי לטעום. במידה ואתם מארחים אנשים שמקפידים על התפריט הצמחוני, אנשים הרגישים לגלוטן או אנשים השומרים על הכשרות,  הזמנת מגשי הפירות ומגשים חלביים תאפשר לכם לדאוג לכל אחד ואחד מהאורחים בעלי הצרכים המיוחדים, תוך הבטחת איכות בלתי מתפשרת בטעמים.