• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

מארחים? פירות, גבינות ויין

ישראלים ידועים כחובבי שמחות ואירועים איכותיים. אין ספק, לפיכך, כי האירועים המשמחים ביותר בישראל נחגגים תמיד עם יינות טובים, גבינות משובחות ופירות אקזוטיים מרשימים. יצאנו לבדוק אילו פירות הם הפופולאריים ביותר ועם מה  מגישים אותם באירועים אינטימיים ואירועי בוטיק ייחודיים.

רובנו מחזיקים מעצמנו מביני דבר בגבינות ויין, עד לרגע בו אנחנו צריכים לארח חברים או משפחה לאירוע משמעותי. איזה יין לבחור? ואילו מטעמים מתאימים לליווי היין? כיצד בוחרים את הפירות ההולמים לאירוע שכזה? כמה צריך לקנות מכל דבר? האם עדיף יין לבן או אדום?  האם כדאי פירות טרופיים או טבעיים? כל אלו הינם למעשה לבטים לגיטימיים וטבעיים שיש לתת להם מענה מקצועי ומבוסס. אספנו עבורכם את הטיפים החשובים בבחירת הפירות האיכותיים ביותר והכיבוד לערב אנין.

שילובים של פירות מתוקים ומטבלים

המטבלים השונים המגיעים עם היין יכולים להיות מלווים מצוינים של פירות מתוקים מסוגים שונים. בין אם מדובר בגבינות או בדמוי גבינות, פירות דוגמת ענבים ותפוחים, דובדבנים ותותים מהווים שילוב מעולה עם מטבלים מסוגים שונים. רצוי להימנע משילוב של פירות חמצמצים כגון פירות הדר עם המטבלים.

לא רוצים לאכול? מצוין. פירות יבשים הם פתרון אידאלי לחובבי המתיקות שאינם רוצים להעמיס על הקיבה פירות טריים. פירות מיובשים שונים כגון חמוציות וצימוקים, פפאיה ואננס מהווים שילוב מצוין עם מטבלים איכותיים. גם ריבות טריות ועשירות בטעמן יהפכו את הערב לחוויה בלתי נשכחת. מומלצות ביותר ריבות התאנים והמשמש, ריבות חבושים ותות שדה.

פלטה עשירה ומפוארת

חשוב להכין פלטה עשירה של מטבלים איכותיים. אוכלי הגבינות שבין האורחים יוכלו לגלות שילובים מעניינים מאחר וגבינות מסוגים שונים יוצרות טעמים שונים וייחודיים בכל שילוב. מטבלים טעימים אחרים המבוססים על דגנים או שקדים מסוגים שונים ייצרו גם הן טעם ערב לחך בשילובם עם פירות טרופיים.

לחם, עבודה: הגשת הפירות באירוע צריכה להיות מלווה בקרקרים איכותיים או לחמים. חשוב לוודא כי טעמם של הקרקרים אינו מאפיל על טעמם של הפירות אלא משתלב בהם באופן טבעי.

הפירות מהווים לא רק מטעם בריא אלא לא פחות מכך גם קישוט מרשים לצלחות ולכלי ההגשה השונים. ניתן להגיש את המטבלים והיינות עם פרוסות תמרים חצויות, פרוסות תותים חצויות לצורת לבבות, בננות או קרמבולה ועוד. חגיגת הצבעים תעורר את החך ואת החשק לאכול וליהנות מהמבחר העצום.

המהדרין משקיעים ומוסיפים פירות יבשים מלאים בגבינות מסוגים איכותיים שונים. מליחות הגבינות מאזנת את מתיקות הפירות וסוכר הפירות מאידך מאפשר מסיסות גבוהה יותר של הגבינות בתוך הפה. והשילוב? אלוהי.

ולמה לחוד אם אפשר ביחד? את הפירות הקטנים יותר אף ניתן לשלב בתוך כדורי גבינה או קוביות גבינה איכותיות ולהגיש גבינות מתוצרת בית חלקית. אלו יכולות להיות גבינות עם צימוקים, חמוציות, או כל פרי מתקתק אחר.

אתם מוזמנים להזמין מגשי פירות מעוצבים לאירוח מושלם