• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

הזמנת פירות לאירועים מכל הסוגים

בשנים האחרונות אנשים רבים מודעים לחשיבותה של תזונה בריאה הכוללת אכילת פירות העונה כמו אננס, אבטיח ופירות טריים נוספים. במקום קינוח מתוק, רבים יעדיפו לסיים את הארוחה עם פרי מתוק. בדיוק מהסיבה הנ”ל, רואים באירועים רבים מגשי פירות הכוללים פירות עשירים, סושי פירות, צבעוניים ובריאים. יתרה מכך, כאשר מדובר על הזמנת קייטרינג בשרים, הפירות יהווה קינוח מושלם בתום הארוחה.

 אילו יתרון יש למגשי פירות

כאשר מגישים באירוע סלסלת פירות מפוארת הכוללת פירות חתוכים ניתנת תמורה מלאה לאורחים באירוע. כאשר את הפירות מספקת חברה מקצועית ומומחית בתחום הכנת מגשי פירות התוצאה נפלאה – סושי פירות, פירות טריים, מפתים ונראים נהדר. היתרון המשמעותי בא לידי ביטוי באפשרות לתת לאורחים ליהנות מהאירוע ללא כל צורך לחתוך את הפירות – הפירות יגיעו חתוכים ויהיה ניתן לאכול את הפירות תוך כדי שיחה. עוד יתרון הוא שפירות אלו למעשה עוזרים גם בשמירה על בריאות הפה ואסתטיקה דנטלית, למרות הסוכרים והעובדה שם מעלים את רמת החומציות בפה. כמו בכל תחום גם כאן חשוב לציין כי אכילה מוגזמת של פירות, עלולה לעשות את ההיפך מהנזכר לעיל ולפגוע בבריאות הפה.

כיצד יש לבחור את הפירות

במדינה כמו ישראל ניתן לראות שפע של פירות כמו למשל מלון. פירות מתאימים לכלל אירועים ומשאירים טעם של עוד בקרב אורחים. טרם ההזמנה של מגש פירות או משלוחי פירות חשוב מאד להיוועץ עם השף של האירוע במטרה לבחור את הפירות האיכותיים ביותר. שילובים מוצלחים יסייעו לשדרג את האווירה באירוע- בחירה בפירות העונה תענה על הציפיות של האורחים וכך באמצעות הרכבת מגש מושלם התוצאה תהיה אירוע בלתי נשכח.

מה חשוב לדעת בעת הזמנת קיייטרינג הכולל בשרים

כפי שהוזכר בתחילה, ניתן לשלב את הפירות בסיום ארוחה בשרית. אם ברצונכם להזמין קייטרינג בשרים יש להביא בחשבון מספר פרמטרים: השקיעו בתפריט: ההמלצה היא להשקיע בתפריט מגוון ככל הניתן ולבחור מגוון רחב של בשרים. ההמלצה היא לבחור מנות מסורתיות לצד מנות חדשות וכך להבטיח את ההנאה של האורחים. הזמינו כמות אוכל מדויקת : ברוב המקרים רבים בוחרים להזמין כמות כפולה של אוכל אבל ההמלצה היא להזמין כמות מדוייקת של אוכל. באמצעות עריכת רשימה מדוייקת ניתן להזמין את הכמות הרצויה.

השקיעו בבחירת קייטרינג איכותי

על מנת שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה ותהיה לכם האפשרות ליהנות מאירוע בלתי נשכח, ההמלצה היא לבחור חברת קייטרינג איכותי- חברה אשר שמה לה מטרה להגיש לכם את מיטב הבשרים תוך מתן שירות איכותי. יתרה מכך, חברה מקצועית תעניק טיפול מקיף לבשרים – טיפול לא נכון לבשר עשוי  להשפיע על הטעם. במטרה שהאורחים שלהם ירגישו היטב באירוע- כדאי לבחור חברת קייטרינג בעלת ניסיון רב תוך איתור המלצות מטעם לקוחות קודמים. במידה ותאספו המלצות מטעם לקוחות קודמים, תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם בחברה מתאימה ממנה ניתן להזמין שירותי קייטרינג ללא היסוס וליהנות משפע של בשרים.

לסיכומו של דבר

תכנון אירוע אינו עניין של מה בכך ולכן חשוב מאד לבחור את חברת הקייטרינג המקצועית ביותר במטרה ליהנות מהאירוע אשר ייזכר לאורך זמן רב בשל המאכלים.