מבוא
“האתר”- הינו: אתר החברה www.primatok.co.il
“החברה” – הינה: סלסלת פירות ישראל – פרי מתוק בע"מ
ח.פ : 515634012
“רוכש” – הינו: כל אדם אשר עומד בתנאי התקנון ונכנס לאתר החברה על מנת להזמין או לקבל מידע.
“מוצר”/”הזמנה” – הינה: פריט באתר שברצון הרוכש לקנות.
“המקבל” – הינו: מקבל ההזמנה שבוצעה על ידי הרוכש.
כללי
- אתר החברה הינו אתר וחנות וירטואלית ברשת האינטרנט
האתר מציע מידע ומכירת מוצרים ללקוחותיו.
סלסלות ומגשי פרי, פירות יבשים, זרי שוקולד, מתנות לידה ועוד… - כל הרוכש שירותים ו/או מתעתד לרכוש ו/או לקבל מידע באמצעות האתר ו/או מי שגולש באתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.
- האתר נועד לביצוע הזמנות, קבלת שירותים וכן לקבלת מידע אודות החברה ומוצריה בלבד. כל שימוש אחר באתר החברה או חלק ממנו יהווה הפרה חמורה של הסכם זה.
- רשאים להגיש הצעות לרכישת מוצרים כל אדם מעל גיל 18. או אדם אשר ברשותו כרטיס אשראי ישראלי על שמו או בעל הרשאה מפורשת מבעל כרטיס האשראי לשימוש באתר.
תנאי שימוש באתר
הזמנת הרוכש תתקבל במידה והתמלאו כל התנאים להלן:
- ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
- המוצר המבוקש נמצא במלאי.
- המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה או לחילופין התקבל אישור טלפוני או בכתב.
- נתקבל אישור החברה לביצוע ההזמנה באופן טלפוני או כתוב.( לא כולל אישור קבלת הזמנה אשר נשלח באופן אוטומטי למייל כאשר מזמינים מוצר דרך האתר, אישור זה נועד לבשר על כך שהחברה קיבלה את הבקשה להזמנת הרוכש).
מדיניות הזמנות
פרטי הרוכש ואבטחת האתר
- בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים אישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי ופרטי מקבל ההזמנה.
בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים.
הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו. במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר. (על אחריות הרוכש לוודא שהזמנתו התקבלה במערכת). - פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההצעה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL), המקובל בסחר אלקטרוני, למחשב עיבוד הנתונים של החברה. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת כרטיסי האשראי ולספקים, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש. החברה משאירה לעצמה את הזכות להשתמש בפרטים, שימסור הרוכש לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לגורמים אחרים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אישית למבצע הפעולה ולא יזהו אותו.
- החברה תהא רשאית לשלוח למבצעי הפעולות דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים באתר פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב, אלא אם יודיע הרוכש בכתב כי אינו מעוניין בכך.
תשלום בגין השירותים
- כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש. התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לשיגור המוצרים לכתובת אשר צוינה בהצעה. אם על פי מדיניות החברה יתאפשר תשלום התמורה בתשלומים, יתבצע חיוב בהתאם (בכפוף לאישור חברת האשראי).
- סך התמורה בו יחויב הרוכש מופיע ב”סל קניות” או “במסך פרטי העסקה” סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב”עגלה” לרבות הוצאות משלוח.(במידה וסומנה על ידי הרוכש עיר לא נכונה למשלוח יחויב הכרטיס לפי טבלת “מחירון משלוחים” על פי העיר אליה יועד המשלוח).
ביטול פעולות על ידי הרוכש
- כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת סלסלות פרי, מגשי פירות, זרי פירות, סושי פירות, סידורי פירות יבשים וכו. ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך בכתב תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה או עד 5 שעות לפני מועד האספקה (במידה והמשלוח תואם ליום אחר). שעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א’-ה’ 8:00-19:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות טלפון של המוקד ההזמנות הארצי ותשלח במקביל בכתב (פקס או באמצעות דוא”ל). ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו או הוכנו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה) יעשה בלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש.
- במידה וביטול ההזמנה בוצע פחות מ-5 שעות לפני מועד המסירה במוצרים מתכלים יזוכה הרוכש ב- 100% ממחיר המוצר.
- במידה והייתה טעות בכתובת המקבל על ידי הרוכש והשליח כבר הגיע ליעד:
- במידה והכתובת החלופית הינה באותה עיר כמו הכתובת השגויה או לחילופין עד 20 ק”מ אווירי, תגבה החברה דמי משלוח נוספים כפי שמופיע בטבלת “מחירון משלוחים”.
- במידה והכתובת החלופית הינה בעיר אחרת מהכתובת השגויה ובמרחק של מעל 20 ק”מ אווירי שומרת החברה את הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה לצורך איסוף עצמי של החבילה או הוצעת המשלוח בקו חלוקה אחר. אם מדובר בהזמנה שמורכבת ממוצרים טבעיים (פירות וכו) לאחר 3 שעות מרגע הגעת השליח לכתובת השגויה, החברה מסירה את אחריותה לטריות המוצר. וכן תגבה עלות משלוח נוספת לפי ”מחירון משלוחים” במידת הצורך.
אחריות
זכויות יוצרים
- האתר מכיל חומרים שונים ומקוריים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר ,זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו ללא אישור בכתב.