• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

פירות יער – בריאים, טעימים ומזינים

פירות יער גדלים ביערות ומהווים מקור מזון עשיר בוויטמינים ובנוגדי חמצון. למעשה, פירות יער הוא שם כולל למספר מינים של צמחים הניתנים למאכל, ביניהם אוכמניות, חמוציות, פטל, דומדמנית, תות עץ ותות שדה. פירות יער גדלים לרוב באזורים בעלי אקלים קריר וניתן ליהנות מהפירות שלהם לאורך חודשי הקיץ. לפירות יער טעמים שונים, חלקם מתוקים וחלקם חמצמצים.

פירות יער ניתן לאכול ישירות לאחר קטיפתם מהעץ או מהשיח ואפשר גם לאכול אותם לאחר ייבוש או לאחר הקפאה. אפשר גם להכין מהם ריבות טעימות, מעדנים, ממרחים ועוגות. ראוי לציין כי לאורך כל ההיסטוריה האנושית בני אדם אוכלים פירות יער, ונערכו מחקרים רבים אודות הפירות הבריאים ואודות תכונותיהם הרפואיות. בין היתר, פירות יער מהווים מקור מעולה לנוגדי חמצון המונעים תהליכי הזדקנות, משפרים את תפקוד המוח, מסייעים לחיזוק המערכת החיסונית, מסייעים למניעת התפתחות מחלות לב וכלי דם, תורמים לאיזון חומצות השומן בגוף וגם משפרים את ההרגשה הכללית.

מזון על המספק את אבות המזון ומחזק את הבריאות

מחקרים רבים נערכו אודות פירות יער שונים כדי לבדוק את סגולותיהם הבריאותיות ואת תרומתם לבריאות האדם. על פי המחקרים עולה כי פירות היער מהווים מזון על המספק את אבות המזון החשובים הנחוצים לשמירה על הבריאות, אך יש בפירות היער עוד מגוון סגולות רפואיות חשובות.

מעוניינים לשמח מישהו שחשוב לכם, הזמינו לו מגשי פירות מעוצבים

בפירות היער יש ריכוז גבוה של פיגמנטים בריאים מסוג פיטוכימיקלים, לפיגמנטים האלה יתרונות משמעותיים לבריאות האדם מאחר שהם מאטים משמעותית את קצב ההזדקנות, חיוניים למניעת מחלות לב וכלי דם ומסייעים להאטת מחלות סרטן ואף למניעתן.

פירות יער עשירים בנוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) שנלחמים ביעילות ברדיקלים חופשיים בגוף, מסייעים להאטת תהליך ההזדקנות של הגוף ומקטינים את הסיכוי ללקות במחלות לב וכלי דם.

בנוסף, פירות יער עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים לתפקוד יעיל ותקין של מערכת העיכול. סיבים תזונתיים מתחברים לכולסטרול הרע ולעודף גלוקוז ומסייעים לסילוקם מהגוף. לכן, רופאים ותזונאים ממליצים לחולי סרטן ולחולי לב לצרוך מנה יומית של פירות יער. בנוסף, פירות יער נמצאו במחקרים שונים כיעילים להאצת קצב הירידה במשקל, מאחר שהם מספקים תחושת שובע לאורך זמן ומסייעים לחילוף חומרים יעיל בגוף.

כדאי לדעת כי פירות יער עשירים גם בחומצה אלגית ובחומצה גאלית, שתי החומצות מסייעות למניעת היווצרות תאים סרטניים, והן גם בעלות תכונות נוגדות וירוסים ובקטריות. מעבר לכך, נוגדי החמצון הרבים שבפירות היער נלחמים ביעילות בדלקות. יש בפירות היער שיעור גבוה של ויטמין C, ויטמין חשוב הנחוץ לגוף לשמירה על הבריאות.