(0)

מבחר הפירות
היומי

Gift Card

בלוג

פיטאיה - זווית נוספת על הפרי

פיטאיה, פרי דרום אמריקאי, אשר נקרא גם פרי גן עדן בשל יופיו וצבעיו המרהיבים. מעבר ליופיו ומראיו הייחודי יש לו יתרונות בריאותיים רבים שכדאי לכם לדעת.

הפיטאיה שייך למשפחת הקקטוסים והוא מגיע ללא קוצים וקליפתו אדומה, ורודה ואפילו צהובה לפני קילופו בדרך כלל מאוד קשה לדעת מה תגלו בפנים, יכול להיות שתמצאו בפנים פרי בצבע סגול חזק ולפעמים צבע לבן עם זרעים קטנטנים בצבע שחור.

ניתן למצוא את הפרי בשווקים בחודשים יוני-ינואר ומחיריו גבוהים יחסית בשל גידולו האיטי שגורם לעליות גידול גבוהות בקרב החקלאיים.
בישראל מגדלים 3 זנים של פיטאיה: כאשר הזן הנפוץ ביותר בישראל נקרא : ביצי דרקון.

הפרי עשיר בסיבים תזונתיים, מגנזיום, ויטמין C, ברזל וויטמין B. ומספר מחקרים גם מראים כי הוא מפחית את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית.
בנוסף, זרעיו של הפרי יעילים בגירוי המעיים אשר מכילים חומצות שומן בלתי רוויות (אומגה 3 ו-6) המפחיתות את רמות הטריגליצרידים בדם שמורידים את הסיכון להפרעות לב.

אכילת סיבים תזונתיים מסייעים לתהליך העיכול התקין, ולפינוי רעלים בגוף.
אכילת ויטמיןC חיוני מאוד למערכת החיסונית, למניעת דלקות ולבניית רקמות.
בין היתר גם נתקלנו במספר לקוחות שגם ביקשו שנשים להם הרבה מפרי זה וששאלנו אותם למה? הם ציינו כי זה משפר את התפקוד המיני… עדיין לא מצאנו מחקר בעניין אבל עם עובדות קשה לנו להתווכח.  🙂

מקווים שנתנו לכם זווית נוספת על הפרי הנהדר הזה. למידע נוסף בנושא מגשי פירות לחץ כאן

אולי תרצו לדעת גם...

דברים שמומלץ לדעת על תפוז
מלך פירות ההדר, התפוז הוא ככל הנראה הפרי הפופולרי בעולם, ולא במקרה - הוא נאה, טעים ובריא במיוחד, ואפשר לצרוך אותו בפלחים או במיץ וליהנות משפע של ערכים תזונתיים לצד טעם מעולה ורעננות ייחודית. התפוזים הישראלים ידועים בכל העולם ואנו יכולים לקבל אותם ישר מהעץ, בטריות מקסימלית ואיכות שמשפיעה על הבריאות בצורה מיטיבה. ערכים תזונתיים בתפוזים רשימת הערכים התזונתיים של התפוז ארוכה ומרגשת - פרי שנותן לנו הרבה מעבר לטעם:…
מה יש בדובדבן שהוא כל כך בריא?
חשבתם פעם מה מקור המשפט - "הדובדבן שבקצפת" - כלומר המיטב שבמיטב? אל תתנו לגודל להטעות אתכם, שכן פרי קטן זה טומן בחובו לא מעט מתנות מהטבע לבריאות שלכם. פרי אדום וטעים זה נחשב בכל העולם למעדן מיוחד, אך לא רבים בעולם מודעים גם לערך המוסף של התענוג המפתה - הערכים התזונתיים והמתנות שהוא נותן לבריאות שלנו. הפרי נאכל כמעט אך ורק כשהוא טרי, למרות שיש בנמצא גם ריבות דובדבנים…