• cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

    cart 0

    סל הקניות שלך (0)

    close

    סל הקניות ריק

  • deliveryתעודת כשרות

סגולותיה של הפסיפלורה

מקורו של הפרי הוא בג’ונגלים של האמזונס, אך כיום ניתן למצוא אותו בלא מעט מדינות כולל ישראל. הפרי גדל על צמח מטפס וניתן למצוא אותו גם בלא מעט גינות בישראל. צורתו של הפרי אובלית או עגולה, וגודלו ככדור טניס שולחן ועד קצת פחות מכדור טניס שדה, צבעו סגול/צהוב כאשר תוכנו מכיל גרגירים שחורים עם נוזל צהוב/כתום.

צורת האכילה המקובלת ביותר, היא חציית הפרי לשניים ואכילת תוכנו עם כפית. בשנים האחרונות החלו לשלב את הפרי בקינוחים ביתיים וגם במסעדות בישראל, טעמו של הפרי חמצמץ ומתוק.

הקינוחים הנפוצים ביותר: פבלובה, קרם שניט ועוגת גבינה.

ואחרי שהכרנו טיפה את הפסיפלורה, הגענו לעיקר, למה אנחנו ממליצים על אכילת פסיפלורה?

הפרי מעבר לטעמו החמוץ מתוק מכיל תכונות בריאותיות רבות אשר תורמות לגופנו, קצת קשה לפרט על כל תכונותיו אבל ריכזנו את עיקר הדברים:

עיכול

בזרעים של הפסיפלורה קיימים סיבים תזונתיים אשר מהווים מרכיב חשוב במערכת העיכול, הסיבים התזונתיים מסייעים לניקוי המעי, למניעת סרטן במעי כמובן משפרת את פעולת העיכול.

ויטמין C

הפסיפלורה מכילה את אחד מהוויטמין היותר חשובים לגופנו, ויטמין C  חיוני מאוד לחיזוק המערכת החיסונית בגופנו, אשר מונעת וירוסים וגם ההחלמה מהם. ויטמין C  גם מסייע בתיקון נזקים שנגרמו לעור.

ויטמין A

הפסיפלורה עשירה מאוד בוויטמין  A אשר משפר את הראיה שלנו.

מחלות לב

הפרי מכיל אשלגן ולא מעט ממנו, אשר עוזר לגופנו לשמור על לחץ דם מאוזן. בנוסף, הסיבים התזונתיים שהזכרנו קודם גם מסייעים למניעת מחלות לב והצטברות כולסטרול.

סרטן

מחקרים מאוניברסיטת פלורידה גילו כי בפסיפלורה קיימים נוגדי חמצון אשר מסוגלים להרוג תאים סרטניים.

ואחרון חביב שכנראה רלוונטי לרובנו, דיאטה, לפסיפלורה יש השפעה בשני מישורים, הראשון הוא שיפור העיכול ופירוק החומרים ובמישור הנוסף, הפסיפלורה עשירה בהידרוקרבונט אשר מסייע לשפר את יכולתנו הספורטיבית.