לקוחות ממליצים
לקוחות ממליצים
  • אני רוצה להודות לטל ולצוות הנהדר שלה, קיבלנו סלסלת פירות פשוט מדהימה, טעימה וטרייה.

    מיכל ר. 8.10.15

    שירות מדהים, טעים וטרי. יפה ועשיר כמו בתמונות ממליצה בחום.

    איילת ח. 25.10.15

  • ממליצה בחום לכל אחד או אחת שרוצה להפתיע את בני זוגם, מתנה מרשימה ויפה לכל הדעות!!!

    ליז כ. 6.10.15

    גרמתם לבעלי להתרגש וזה לא דבר שקל לעשות, הוא סיפר לי שהוא הופתע ממש וכל החבר'ה מהעבודה התענגו על המגש פירות שלכם.

    אורלי א. 9.9.15

שתפו עם חברים :

למה חשוב שילדכם יאכלו פירות מדי יום?

תקופת הילדות הינה התקופה הקריטית ביותר לחייהם העתידיים של ילדינו. בתקופה זו רוכשים הילדים הרגלי מחייה ולמידה מהותיים, כמו גם את הרגלי השינה והאכילה אשר ישפיעו על משך כל חייהם. בשנים מאוחרות יותר יהיה קשה לשנות את הרגלי האכילה שהוטמעו בגילאים צעירים.

המלצות משרד הבריאות

נכון להיום ממליץ משרד הבריאות הישראלי על אכילת חמישה פירות לפחות מדי יום. בארצות הברית כבר קיימים קמפיינים מסיביים האחראיים להעלאת המודעות לאכילת פירות יומיומית. פירות מכילים אשלגן שהינו מינרל חיובי לגוף המקטין את נזקי הנתרן בדם.  במקביל, משרד הבריאות מודע לנזקים שגורמים מזונות מתועשים ובהתאם לכך ממליץ על אכילת מאכלים טבעיים ככל הניתן. בין המאכלים החשובים ביותר עליהם ממליץ משרד הבריאות הם הפירות. את הפירות יש לאכול על קליפתם ולאחר שטיפה יסודית.

 

חשיבות גדולה לא פחות ישנה לברזל. הברזל הוא זה האחראי להעברת כדוריות הדם האדומות את החמצן לחלקי הגוף השונים. במהלך ההיריון, גופנו זקוק לכמות כפולה של ברזל. ברזל בכמויות גבוהות ניתן למצוא בפירות יבשים מסוגים שונים ומגוונים. אם אתם רוצים לשמור על גופכם למשך כל היום, פזרו את צריכת הפירות על פני היום כולו. כמו כן, הקפידו על צריכת פירות בצבעים שונים, מסוגים שונים ובטעמים מגוונים. כך תוכלו לשמור על תזונה עשירה. חשוב לזכור כי שתייה של תה או קפה מעכבת את ספיגת הברזל בגוף.

אכילה נכונה של פירות

על מנת להבטיח את ההתעכלות הנכונה של הפירות בגוף חשוב לשמור על אכילה מסודרת. אכילה מסודרת כוללת 3 ארוחות עיקריות וכן ארוחות ביניים. הארוחות לא חייבות להיות גדולות ועמוסות אלא מותאמות לצרכי הגוף. את הפירות רצוי לשלב לאורך היום, בעיקר בארוחות הביניים. הפירות השונים מספקים לגופכם אנטיאוקסידנטים חיוניים, מינרליים וויטמינים שונים המסייעים להגנה מפני מחלות עונתיות והתפרצות נגיפים שונים.

ילדים בגילאים צעירים מגנים על גופם מפני מחלות חורף ומפני הדבקות מילדים אחרים באמצעות צריכת חמישה פירות לפחות מדי יום. הפירות מהווים עבור הילדים מקור מאוזן ונכון לסוכרים מסוג פרוקטוזה – הסוג הבריא יותר. זאת, במקום לצרוך מאכלים המסוכנים לגוף כגון שוקולד וממתקים אחרים המייצרים חוסר איזון בדם. אם לא די ביתרונות אלו, הרי שפירות מספקים לגוף סיבים תזונתיים חשובים המסייעים בפירוק המזון וביצירת פעולת מעיים תקינה.

ברחבי העולם כולו ממליצים על אכילת שבעה פירות לפחות מדי יום, אולם המקלים בעניין ימליצו על חמישה. אלו אשר אינם רגילים לצרוך פירות בכמויות גבוהות יכולים להתחיל ממספר קטן יחסית. הפירות מסייעים למערכת העיכול ולפעילותה היומיומית. כמו כן אחראיים הפירות לחיזוק ושיפור פעילות מערכת החיסון, להתרבותם של חיידקים טובים בגוף ולפעילות מעיים תקינה. במידה וילדיכם אינם צורכים די פירות, סביר להניח שקיים בגופם מחסור בנוגדי חמצון. מחסור זה מביא לתהליכים דלקתיים שונים והזדקנות מוקדמת של תאים חשובים.

כשרות
^