מגשי פירות מעוצבים
(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

הסגולות שיש בפירות

בשל הפופולאריות ההולכת וגוברת של הפירות וכן של המודעות לחשיבות צריכת הפירות, סלסלות הפירות המוגשות בעבודה ובאירועים חברתיים תופסות יותר ויותר חשיבות. כדי שתוכלו גם אתם לבחור את הפירות המועדפים עליכם בסלסלת הפירות העשירה שלכם, ריכזנו את סגולות הפירות העשירים והאהובים ביותר:

תותים

סלסלת פירות מעוטרת בתותים היא סלסלת פירות שמחה ומלאת חיים תודות לצבע האדום העשיר שבה. התות לא רק מלא צבע וחיוניות, אלא מציע גם ויטמינים רבים. הוויטמינים בהם התותים עשירים הינם C,A, ו-B. כמו כן התותים עשירים באשלגן החיוני לגוף, ברזל, סידן, חומצה פולית, ריבופלבין, ויטמין B5, ויטמין B6, נחושת, מגנזיום, אומגה 3 וחומצות שומן. התותים יעילים לכאבי גרון, שיעול וצרידות וכמו כן מאטים את תהליך ההזדקנות.

בתותים יש כמות עצומה של ויטמין C וחומצות אלפא הידרוקסיות. אלו מסייעות להסרת תאי עור מתים ולכלוך מהעור. כמו כן החומצות עוזרות לכווץ נקבוביות. התותים אף מכילים חומצה סליצילית, גורם נפוץ בחומרים טיפוליים לשיפור מראה העור.

בננות

הבננות מוסיפות לסלסלות הפירות עושר ובהירות כגוון השמש. בדיוק כמו בציור בו יש צורך בגוונים הלבנים והבהירים שיאזנו ויתנו את הרקע המתאים לפירות הצבעוניים. בננות בסלסלות הפירות ממלאות את העין ומעניקות תחושה של עושר ושפע. מהצד התזונתי, הבננות מקררות חום ומלחלחות את הריאות והמעי הגס. הן יעילות  ליובש בגרון ולכיב קיבה, הוא האולקוס. כמו כן הבננה מעניקה לסובלים מתשישות ועייפות מקור אנרגיה מיידי מאחר והיא מכילה מגוון רחב של סוכרים.

דובדבנים

הדובדבנים מיועדים ברוב המקרים לסלסלות רומנטיות ומלאות באהבה. רצוי לשלב דובדבנים בסלסלות המיועדות לאירועים משפחתיים או אירועים רומנטיים אחרים כגון חתונה, חתונת הזהב, ירח דבש ועוד. כל סלסלת פירות תתמלא חיים ומתיקות תודות לדובדבנים, ויש הם גם תפקיד חשוב באירוע: לאחר שהאורחים כבר חיסלו את כל הפירות ולא יכולים יותר לאכול, הדובדבנים מהווים פינוק וחטיף. הדובדבנים עשירים בפלאבונים, סידן ואשלגן ומסייעים לחיזוק סיבי הקולגן, אשר כידוע שומר על מראה עור הפנים צעיר ורענן.

הדובדבנים מכילים מלטונין המסיע בהאטת הזדקנות העור, מרגיע את מערכת העצבים, מניע את הדם ומרגיע כאבי מחזור שונים.

ענבים

אין מי שאינו אוהב ענבים. הענבים מהווים חטיף ונשנוש בריא לאוכלוסיה שהבינה זה מכבר כי הפירות בריאים יותר מכל  חטיף מלא סוכרים אחר. הענבים ממלאים סלסלות פירות ומעניקים תחושת שפע בשל מה שהם מסמלים. הענבים מכילים פוליפנולים – חומרים בעלי פעילות גבוהה נגד הרדיקלים החופשיים בעור. זרעי הענבים אחראיים לקילוף עדין של תאי עור מתים ומסייעים בהפחתת הסיכון לסרטן. כמו כן מוכיחים הענבים שיפור משמעותי בתפקוד כלי הדם.

אננס

אננס טרי וטעים מהווה מקור איכותי לוויטמינים כמו B1 וכן B6. כמו כן מהווה האננס מקור מצוין לוויטמין C. האננס מהווה מקור מצוין למנגן, מינרל חשוב ביותר בפירוק השומן.

אולי תרצו לדעת גם...

אשכולית קלמנטינה ותפוז - הכירו את משפחת ההדרים
פירות ההדר הבולטים בישראל הם אשכולית, קלמנטינה ותפוז. בגלל תנאי אקלים וחקלאות מפותחת, ישראל היא בין היצואניות הגדולות בעולם של פירות מן הסוג הזה. ספציפית עבור תושבי ישראל, המשמעות היא יכולת להשיג פירות הדר מעולים וטעימים כמעט לכל אורך השנה. יתרה על כך, צריכת סוגים שונים של פירות הדר יחד עם סוגים אחרים של פירות יכולה לתרום לגוף ולחזק את מערכת החיסון הטבעית. החדשות הטובות הן שכיום ניתן להשיג אשכוליות,…
למה חשוב שילדכם יאכלו פירות מדי יום?
תקופת הילדות הינה התקופה הקריטית ביותר לחייהם העתידיים של ילדינו. בתקופה זו רוכשים הילדים הרגלי מחייה ולמידה מהותיים, כמו גם את הרגלי השינה והאכילה אשר ישפיעו על משך כל חייהם. בשנים מאוחרות יותר יהיה קשה לשנות את הרגלי האכילה שהוטמעו בגילאים צעירים. המלצות משרד הבריאות נכון להיום ממליץ משרד הבריאות הישראלי על אכילת חמישה פירות לפחות מדי יום. בארצות הברית כבר קיימים קמפיינים מסיביים האחראיים להעלאת המודעות לאכילת פירות יומיומית.…