(0)

מבחר הפירות
היומי

Gift Card

בלוג

הסגולות שיש בפירות

בשל הפופולאריות ההולכת וגוברת של הפירות וכן של המודעות לחשיבות צריכת הפירות, סלסלות הפירות המוגשות בעבודה ובאירועים חברתיים תופסות יותר ויותר חשיבות. כדי שתוכלו גם אתם לבחור את הפירות המועדפים עליכם בסלסלת הפירות העשירה שלכם, ריכזנו את סגולות הפירות העשירים והאהובים ביותר:

תותים

סלסלת פירות מעוטרת בתותים היא סלסלת פירות שמחה ומלאת חיים תודות לצבע האדום העשיר שבה. התות לא רק מלא צבע וחיוניות, אלא מציע גם ויטמינים רבים. הוויטמינים בהם התותים עשירים הינם C,A, ו-B. כמו כן התותים עשירים באשלגן החיוני לגוף, ברזל, סידן, חומצה פולית, ריבופלבין, ויטמין B5, ויטמין B6, נחושת, מגנזיום, אומגה 3 וחומצות שומן. התותים יעילים לכאבי גרון, שיעול וצרידות וכמו כן מאטים את תהליך ההזדקנות.

בתותים יש כמות עצומה של ויטמין C וחומצות אלפא הידרוקסיות. אלו מסייעות להסרת תאי עור מתים ולכלוך מהעור. כמו כן החומצות עוזרות לכווץ נקבוביות. התותים אף מכילים חומצה סליצילית, גורם נפוץ בחומרים טיפוליים לשיפור מראה העור.

בננות

הבננות מוסיפות לסלסלות הפירות עושר ובהירות כגוון השמש. בדיוק כמו בציור בו יש צורך בגוונים הלבנים והבהירים שיאזנו ויתנו את הרקע המתאים לפירות הצבעוניים. בננות בסלסלות הפירות ממלאות את העין ומעניקות תחושה של עושר ושפע. מהצד התזונתי, הבננות מקררות חום ומלחלחות את הריאות והמעי הגס. הן יעילות  ליובש בגרון ולכיב קיבה, הוא האולקוס. כמו כן הבננה מעניקה לסובלים מתשישות ועייפות מקור אנרגיה מיידי מאחר והיא מכילה מגוון רחב של סוכרים.

דובדבנים

הדובדבנים מיועדים ברוב המקרים לסלסלות רומנטיות ומלאות באהבה. רצוי לשלב דובדבנים בסלסלות המיועדות לאירועים משפחתיים או אירועים רומנטיים אחרים כגון חתונה, חתונת הזהב, ירח דבש ועוד. כל סלסלת פירות תתמלא חיים ומתיקות תודות לדובדבנים, ויש הם גם תפקיד חשוב באירוע: לאחר שהאורחים כבר חיסלו את כל הפירות ולא יכולים יותר לאכול, הדובדבנים מהווים פינוק וחטיף. הדובדבנים עשירים בפלאבונים, סידן ואשלגן ומסייעים לחיזוק סיבי הקולגן, אשר כידוע שומר על מראה עור הפנים צעיר ורענן.

הדובדבנים מכילים מלטונין המסיע בהאטת הזדקנות העור, מרגיע את מערכת העצבים, מניע את הדם ומרגיע כאבי מחזור שונים.

ענבים

אין מי שאינו אוהב ענבים. הענבים מהווים חטיף ונשנוש בריא לאוכלוסיה שהבינה זה מכבר כי הפירות בריאים יותר מכל  חטיף מלא סוכרים אחר. הענבים ממלאים סלסלות פירות ומעניקים תחושת שפע בשל מה שהם מסמלים. הענבים מכילים פוליפנולים – חומרים בעלי פעילות גבוהה נגד הרדיקלים החופשיים בעור. זרעי הענבים אחראיים לקילוף עדין של תאי עור מתים ומסייעים בהפחתת הסיכון לסרטן. כמו כן מוכיחים הענבים שיפור משמעותי בתפקוד כלי הדם.

אננס

אננס טרי וטעים מהווה מקור איכותי לוויטמינים כמו B1 וכן B6. כמו כן מהווה האננס מקור מצוין לוויטמין C. האננס מהווה מקור מצוין למנגן, מינרל חשוב ביותר בפירוק השומן.

אולי תרצו לדעת גם...

פירות יער - בריאים, טעימים ומזינים
פירות יער גדלים ביערות ומהווים מקור מזון עשיר בוויטמינים ובנוגדי חמצון. למעשה, פירות יער הוא שם כולל למספר מינים של צמחים הניתנים למאכל, ביניהם אוכמניות, חמוציות, פטל, דומדמנית, תות עץ ותות שדה. פירות יער גדלים לרוב באזורים בעלי אקלים קריר וניתן ליהנות מהפירות שלהם לאורך חודשי הקיץ. לפירות יער טעמים שונים, חלקם מתוקים וחלקם חמצמצים. פירות יער ניתן לאכול ישירות לאחר קטיפתם מהעץ או מהשיח ואפשר גם לאכול אותם לאחר…
אכילת פירות לפני אימון כושר ואחריו
רבים משלבים כיום דרך קבע באורח חייהם את הפעילות הגופנית, שנמצאה כמיטיבה עם הבריאות הגופנית והנפשית. כאשר מדובר באורח חיים בריא, לא ניתן להתעלם מהתזונה שהינה מרכיב הכרחי וחיוני עבור האנשים הבוחרים לאמץ אורח חיים שכזה. כאשר מדובר באימון גופני, ישנה המלצה לאכול טרם האימון ואחריו, על מנת לספק לגוף את מנות האנרגיה לו הוא זקוק, ופירות נמצאו כמזון הולם לפני האימון וגם אחריו. משמעות המזון הנכנס אל גופנו הגוף…