לקוחות ממליצים
לקוחות ממליצים
  • אני רוצה להודות לטל ולצוות הנהדר שלה, קיבלנו סלסלת פירות פשוט מדהימה, טעימה וטרייה.

    מיכל ר. 8.10.15

    שירות מדהים, טעים וטרי. יפה ועשיר כמו בתמונות ממליצה בחום.

    איילת ח. 25.10.15

  • ממליצה בחום לכל אחד או אחת שרוצה להפתיע את בני זוגם, מתנה מרשימה ויפה לכל הדעות!!!

    ליז כ. 6.10.15

    גרמתם לבעלי להתרגש וזה לא דבר שקל לעשות, הוא סיפר לי שהוא הופתע ממש וכל החבר'ה מהעבודה התענגו על המגש פירות שלכם.

    אורלי א. 9.9.15

שתפו עם חברים :

אננס – הפרי המושלם

אננס (Ananas) הוא צמח טרופי רב שנתי, בן משפחת הברומליים. אננס גדל בברזיל ובמדינות רבות ברחבי דרום ומרכז אמריקה. קולומבוס הביא עמו זרעים לקריביים, ולאחר מכן הזרעים הופצו גם לדרום מזרח אסיה – בעיקר לתאילנד ולפיליפינים, וגם למדינות מרכז אפריקה. גם בישראל החלו לגדל אננס לפני כמה עשרות שנים, כאשר הגידול נעשה בחממות, מאחר שהאקלים המקומי אינו מתאים לגידול הצמח.

לפרי יש קליפה עם בליטות דוקרניות בצורת משושה, גודלו הממוצע כ- 30 ס”מ, משקלו נע בין ק”ג אחד לשלושה ק”ג והפרי מתקתק וטעים. ניתן לאכול אננס בשל לאחר קילוף הקליפה, להכין שימורים ולהוסיף לסלטים, לעוגות ולתבשילים שונים, למשל כתוספת טעימה ומקורית לפיצה.

אננס – ערכים תזונתיים גבוהים וטעם נפלא

לאננס ערכים תזונתיים גבוהים, הוא מומלץ למאכל על ידי ילדים ומבוגרים, המיץ שלו מכיל חומרים קוטלי חיידקים והוא מסייע לחיזוק העצמות – לכן הוא מומלץ לצריכה בקרב זקנים. כדאי לדעת כי בפרי יש אנזים מיוחד בשם ברומלין. על פי מחקרים מדעיים, הברומלין מסייע לפירוק חלבונים, לכן הוא חשוב למערכת העיכול, והוא נמצא גם יעיל ביותר נגד כיבים בקיבה ולהגנה מפני מצבים דלקתיים.

באננס יש כמות גבוהה של מנגן – מינרל חשוב וחיוני התורם לחיזוק העצמות ולשמירה על הרקמות החיבוריות. בכוס אחת של אננס יש כ- 75% מהכמות המומלצת של מנגן ליום. כמו כן, הפרי עשיר בוויטמין C העוזר לניקוי דרכי הנשימה, בעיקר בזמן הצטננות, לסילוק ליחה מהגרון, לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף ועוד. ויטמין C חשוב גם לתפקוד תקין של כלל מערכות הגוף, לבניית קולגן, לבריאות הפה והחניכיים, להפחתת רמת הכולסטרול הרע, להתמודדות יעילה עם מחלות שונות ועם מגוון דלקות, וגם למניעת מחלות לב וכלי דם.

הזמנת משלוח פירות עם פרי מתוק

באננס יש ויטמינים רבים, בעיקר ויטמין C, אך גם ריכוז גבוה של ויטמין A ובטא קרוטן. בפרי יש גם ריכוז נמוך של ויטמינים ממשפחת B, ויטמיןK  ועוד. אננס מכיל גם מינרלים חשובים כמו סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן, אבץ, נתרן ונחושת.

מומלץ להוסיף אננס לתזונה היומית של ילדים, של מבוגרים ושל קשישים. כדאי לדעת כי מיץ אננס ופלחים של פרי טרי מסייעים ביעילות נגד בחילות בתקופת ההריון. האננס מפחית את רמת הקרישה של הדם ולכן מסייע למניעת מחלות לב ומחלות דם כמו סתימת עורקים. יש הממליצים לאכול אננס לצד ארוחה בשרית בגלל אנזים הברומלין המפרק ביעילות חלבונים. אננס חשוב גם בתקופת החלמה אחרי ניתוחים, מאחר שהוא מונע התפתחות דלקות וזיהומים, ומאיץ את הריפוי הטבעי של הגוף.

כשרות
^