לקוחות ממליצים
לקוחות ממליצים
  • אני רוצה להודות לטל ולצוות הנהדר שלה, קיבלנו סלסלת פירות פשוט מדהימה, טעימה וטרייה.

    מיכל ר. 8.10.15

    שירות מדהים, טעים וטרי. יפה ועשיר כמו בתמונות ממליצה בחום.

    איילת ח. 25.10.15

  • ממליצה בחום לכל אחד או אחת שרוצה להפתיע את בני זוגם, מתנה מרשימה ויפה לכל הדעות!!!

    ליז כ. 6.10.15

    גרמתם לבעלי להתרגש וזה לא דבר שקל לעשות, הוא סיפר לי שהוא הופתע ממש וכל החבר'ה מהעבודה התענגו על המגש פירות שלכם.

    אורלי א. 9.9.15

שתפו עם חברים :

אבטיח – אדום אדום

אבטיח (Citrullus Lanatus) הוא שיח ממשפחת הדלועיים בעל פרי גדול המשמש למאכל. מוצאו של הפרי מאפריקה המשוונית וממדינות דרום אפריקה, וניתן לגדל את הצמח גם ללא השקיה בתנאי בר (בעל). לצמח יש פרחים גדולים בגוון צהוב בהיר. הפרי נחשב למאכל פופולרי ואהוב על ילדים ועל מבוגרים כאחד, וכיום ניתן לרכוש אותו במשך חודשים ארוכים, כמעט בכל העולם.

משקל הפרי יכול להגיע עד 20 ק”ג, כ- 90% ממשקלו הוא מים. צבע הפרי ירוק מבחוץ עם קליפה קשה ואדום בפנים (בזנים מסוימים פנים הפרי מופיע בגוון ורוד). לאבטיח טעם מתוק ייחודי ומרקם עסיסי. זרעי הפרי עברו הנדסה גנטית כדי להשביח את הטעם וכדי לגדל פירות ללא גרעינים.

אבטיח – טעים, בריא ובעל ערך תזונתי גבוה

לאבטיח ערכים תזונתיים גבוהים: הוא מכיל ויטמינים רבים ממשפחת B, בטא קרוטן, ויטמיןC  ועוד. כמו כן, הפרי עשיר בסוכר טבעי ובריא, ובקליפה יש ריכוז גבוה של ציטרולין. לאבטיח ערך קלורי נמוך, לכן הוא נפוץ גם להכנת שייקים טעימים ובריאים וכדי לסייע בהפחתת המשקל. נוגדי החמצון המצויים בו בשפע תורמים להגנה יעילה על העור מפני נזקי קרינת השמש ולמניעת התפתחות מחלת הסרטן.

קיבלתם חשק לאכול אבטיח?! הזמינו עוד היום אחת מהסלסלות שלנו

הערכים התזונתיים של 100 גרם מנת פרי אבטיח הם: 7.55 גרם פחמימות, 0.15 שומן, 0.6 חלבון, 4.5 מ”ג ליקופן, 28 מק”ג ויטמין A, 10 מ”ג ויטמין C, 112 מ”ג אשלגן. במנת פרי אחת (כוס עם 150 גרם פרי) יש 45 קלוריות בלבד. לשם ההשוואה – בבננה אחת יש פי שניים קלוריות.

חשוב לדעת כי באבטיח יש כ- 90% מים, לכן הוא מהווה מקור חלופי מצוין לכל מי שאינו מרבה לשתות מים, במיוחד בעונת הקיץ. כמו כן, הליקופן – פיגמנט בצבע אדום – נמצא בריכוז גבוה בפרי והוא ידוע כנוגד חמצון עוצמתי שמסייע במניעת הרס תאים ורקמות בגלל לחץ נפשי (סטרס), בשל קרינה ועוד. ליקופן מנטרל ביעילות רדיקלים חופשיים בגוף, מאט את קצב הזדקנות התאים בגוף ומחדש אותם.

בנוסף, אבטיח חשוב במהלך הגדילה בגלל ערכיו התזונתיים החשובים, והוא מומלץ כפרי בריא המסייע למניעת מחלות רבות ומגוונות – בין היתר בעיות בבלוטת הערמונית, אולקוס, צרבת, תת חומציות בקיבה ובעיות עיכול שונות.

גם הסובלים מסוכרת רשאים לאכול אבטיח, אך עליהם לצרוך את הפרי במידה, ולהקפיד על צריכת הסוכרים המותרת להם. האבטיח נחשב לפרי פופולרי בקיץ, ניתן לאכול אותו טרי לאחר קילוף הקליפה, לסחוט ממנו מיצים, לשלב בסלטי פירות ועוד.

כשרות
^